Belépés

2007. október 29. óta:

látogatónk volt.

---

A május 10-i Hajdúdorogi Országos Görögkatolikus Hittanverseny Döntőjébe továbbjutott:
5-6. korosztályból:
Csóri Anna
Körmöndi Helga
Juhász Lili

7-8. korosztályból:
Drozda Blanka
Pecasz Anna
Pecasz Krisztina

A Hittanversenyen részt vettek még a következő diákok:
Szent Imre Római Katolikus Általános Iskola

Lupkovics Jázmin
Jeles Dorottya
Fekri Szoraja

A Miskolci Görög Katolikus Esperesi kerület hittanversenyének eredményei 2014-ben:

Egyházközségi csapatok

2. helyezés: Búza-tér

7-8. osztály
1. helyezés: Görömböly

November 30-án, Szent András apostol ünnepén több mint száz gyermek érkezett Edelénybe. A Találkozó célja volt, hogy az Exarchátus hittanosai egy vidám és tartalmas napot töltsenek el együtt. A programokról Janka Gábor atya és segítői gondoskodtak - amelyet ezúton is köszönünk.

Már a gyülekező alatt is kiderült, hogy jókedvből nem lesz hiány. A Gábor atya által vezetett közös éneklésbe és játékba még a felnőttek is bekapcsolódtak. Ezután a templomban Szent Liturgián vettek részt, ahol Szikora Benedek atyától kaptak lelki útravalót. Majd az iskolában kezdetét vette a közös játék. A csapatok hittanteszten, kvízjátékban, sorversenyen és floorball-ban mérték össze tudásukat és ügyességüket. Az ebéd és eredményhirdetés után  Atanáz püspök atya gondolatait hallgatták meg a gyerekek, melyek a Karácsonyra való készületükben  nyújtanak segítséget. Közös imával zárult az Őszi Hittanos Találkozó , ahonnan a gyerekek így búcsúztak:" Jövőre is jövünk! "

Képek a KÉPTÁR-ban vannak!

A gyereknapi kirándulás keretében május utolsó csütörtökén a fővárosunkat látogattuk meg.

Reggel a miskolci pályaudvaron már mindenki izgatottan várta a vonatot. Az utazás remekül telt. Sokat nevettünk, beszélgettünk és a korai ébredés miatt még kicsit pihengettünk. Az első úti célunk egy dunai hajókázás volt, melynek keretében megnéztük a part látványosságait, Budapest hídjait.  Megcsodáltuk többek között a barokk stílusban épült Országházat is. Ezután a Szent István Bazilikában megtekintettük a Szent Jobb ereklyét. Majd a Mezőgazdasági Múzeumba mentünk, ahol a jelen és a múlt mezőgazdaságával ismerkedhettünk meg. A múzeumban rengeteg érdekes dologgal találkozhattunk; mezőgazdasági gépekkel, állatok csontvázaival és egy életnagyságú lóra fel is lehetett ülni. Belepillanthattunk a régi életbe, és a különböző mezőgazdasági munkákba is. A nagyszerű múzeumi látogatás után a budapesti állatkertet kerestük fel, ahol szórakozva ismertük meg a világ érdekes állatait, szokásait és életüket. Az állatkert különböző programokkal várta a látogatókat. Egyik kedvencünk a fóka show volt, ahol az okos állatok különböző feladatokat hajtottak végre és érte jutalmakat kaptak. A szórakoztató látogatás után fotókat készítettünk, és a meglepetésnek is nagyon örültünk, mert a Mcdonald'sban finomságokat eszegethettünk. A hazafelé út nagyon gyorsan telt el. Fáradtak voltunk, de rengeteget beszélgettünk az élményeinkről.

A kirándulás alatt, számos új információkkal és élményekkel gazdagodtunk. Köszönjük a szervezőknek, hogy lehetővé tették számunkra ezt a rendkívüli napot.

KÉPEK a Képtárban vannak!

Május 19-én, szombaton a Szent Illés focikupára mentünk Kazincbarcikára. Reggel a templom előtt gyülekezett az 5-6-os és a 7-8-as csapat, valamint Laci bácsi és pár kísérő. Ekkor már megtudtuk, hogy különlegesen szép mezben fogunk játszani.

Bővebben...

www.diosgyorgk.fw.hu

Már nem frissül tovább,

és elmúlt eseményeink

már nem tekinthetőek meg.